SikerSéf

Mit főzzünk ki a saját életedből?

A Mester biztos, hogy "jó ember"?

2017. július 16. 22:12 - SikerSéf

Ma csalódtam valakiben. Igazából nem is benne, hanem a róla alkotott saját elképzelésemben. Az egésznek az a fránya holdudvar-hatás az oka. 

Mert emberünk a szakmájában kimagasló. Mivel emiatt felnéztem rá, azt hittem a többi területen is példaértékűen "működik". Legalább is az én sztenderdjeim szerint.

Fel kellett hát ismernem, hogy ettől még tisztelhetem teljesítményét, munkásságát és elfogadhatom, hogy ő máshogy látja ugyanazt a világot. Mert mások vagyunk, máshogy gondolkodunk. És egy így van rendjén. Én is minden nap tanulom, emlékeztetetem és tanítom magamat.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikersef.blog.hu/api/trackback/id/tr6212668613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása