SikerSéf

Mit főzzünk ki a saját életedből?

Rólam

2017. július 17. 13:12 - SikerSéf

Ha böngésztél már bármilyen felületen profilokat (Couchsurfing, társkereső, stb.), talán te is megfigyelted, mennyire ismétlődőek tudnak lenni. Szeretek új embereket megismerni... Magára és környezetére igényes... Fiatalos környezet, versenyképes fizetés... Csapatjátékos, gyorsan tanul...

Azt gondolom, többet elmond rólam, hogy (aktuálisan) miben hiszek, mint az, hogy Budapesten születtem, vagy hogy 8 évig multi-környezetben dolgoztam impozáns megnevezésű beosztásokban.

Hiszek

  • abban, hogy felelősek vagyunk saját életünk alakulásáért, aktívan tudunk tenni érte és az "áldozat" szerep csak kibúvó e felelősség alól,
  • az élmények nyújtotta leírhatatlan érzésekben - különösképp az újonnan megtapasztalt képességeinkében (#firstofmylife),
  • a sport kedélyjavító hatásában,
  • az őszinteségben és az asszertív kommunikációban.
rolam.jpg

Jártam már pár kontinensen és találkoztam különböző kultúrákkal, mégsem gondolom magam világutazónak.  Egyetemi diplomám van, de hiszek az élethosszig tartó tanulásban.
Lételemem a sport, versenyezni mégis önmagammal szeretek leginkább.
Coachként már többeknek segítettem, hogy közelebb kerüljenek önmagukhoz, a saját útjukhoz, céljaikhoz. Vallom, hogy az "egyetlen igazság" nem létezik, hisz mindannyiunknak a saját igaza az "igazi".

Üdvözöllek az oldalamon, ahol ebben a hétköznapi életből inspirálódva osztom meg gondolataimat. Ha már csak egyetlen embernek is tudtam lendületet és motivációt adni ahhoz, hogy megtegye a szükséges lépéseket saját élete és kiteljesedése megtalálásához, akkor már nem voltam itt hiába.

Jó olvasást!

Kedves üdvözlettel,

Orshee

 ∼℘∼ 

 

Sok évvel ezelőtt amikor épp az áthidalhatatlan helyzetemről panaszkodtam, ő azt mondta:

Tudod, hogy mindig megteheted, amit szeretnél.

Ezzel véget is ért a beszélgetés. Nem ígérte, hogy mindig az lesz, amit szeretnék. Azt viszont megértettem, hogy minden, ami velem történik, a saját döntésem eredménye. Ugyanúgy ahogy a tiéd is az, ami épp veled történik.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sikersef.blog.hu/api/trackback/id/tr8412669689
süti beállítások módosítása